Main menu

Exposición fotográfica

libélula
 
La Casa M. de Cultura de Posada, acogerá del 3 al 14 de febrero una exposición de fotografías del vecino de Lugo de Llanera, Ezequiel Sánchez: "Odonatos. Llibélues y caballinos del diañu". El horario de visitas es de lunes a viernes: 11:00 a 14:00 y 16:00 a 20:00 h
Ezequiel Sánchez, nomatu fotográficu Zaquiel Sánchez.
Nacíu n'Uviéu nel añu 1957, aficionáu a la fotografía de naturaleza, entamó a facer semeyes bien ceo pero nun se dedicó a la macro-fotografía hasta fai unos 8 años qu'entamó a participar en dalgunes páxines dedicaes a la fotografía n'internet, ye ehí onde-y acaba d'enganchar el mundu de los inseutos y ente ellos les llibélules y les burres o caballinos del diañu. Dende fai tres años entama a esponer como forma de dar a conocer esti tipu d'inseutos y mostrar la so belleza a tamaños adecuaos pa la vista de la xente, la primer esposición faila en Gavá, un pueblu de Barcelona, cuasi como una preba pa ver si pagaba la pena y tenía daqué d'aceutación, llueu pasó a Asturies y fai una en solitariu y otres cinco na compaña de Gelu Latorre, ponoiendo él los Odonatos y él los Lepidópteros (caparines).
Espera que siga gustando a la xente y s'animen a visitar esta nueva esposición con dalgunes semeyes nueves, pa ello va esponer solo Odonatos d'Asturies.